Monthly Archives: June 2009

Khairy Jamaluddin’s Facebook Comments

Pemuda Umno buat laporan polis kenyataan Nik Aziz
Ketua Pergerakan Pemuda Umno Negeri Kelantan Anuar Safian (tengah) bersama penyokong pergerakan itu selepas membuat laporan polis di Balai Polis Kota Bharu berhubung kenyataan Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, dalam ceramahnya yang menyamakan Umno dengan ajaran sesat dan juga komunis yang didakwa berbaur hasutan dan boleh mewujudkan ketegangan dalam kalangan rakyat. –fotoBERNAMA

KOTA BHARU: Pemuda Umno Kelantan hari ini membuat laporan polis berhubung satu kenyataan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, menyamakan Umno dengan ajaran sesat dan juga komunis yang didakwa berbaur hasutan dan boleh mewujudkan ketegangan dalam kalangan rakyat.

Laporan itu dibuat oleh ketua Pemuda Umno Kelantan, Anuar Safian, di Balai Polis Kota Bharu pada 10.30 pagi tadi dengan diiringi kirakira 100 anggota pergerakan itu yang membawa beberapa sepanduk mengecam tindakan Pas bersekongkol dengan DAP dan Parti Keadilan Rakyat.

Bercakap kepada pemberita selepas membuat laporan itu, Anuar berkata kenyataan Nik Aziz pada 21 Jun lepas menyamakan perjuangan Umno seperti ajaran sesat Ayah Pin dan juga menyamakan Umno sebagai komunis dan menolak Islam, adalah tidak berasas.

“Pemuda melihat tuduhan ini sebagai mengetepikan sejarah dan perlembagaan negara kerana sekiranya disamakan Umno dengan Chin Peng, kita mahu bertanya Nik Aziz, berapa ramaikah yang telah dibunuh dan diperkosa oleh Umno sejak penubuhannya.

“Sekiranya kita Umno disamakan dengan ajaran sesat Ayah Pin berapa ramaikah yang telah disesatkan oleh Umno, dan sekiranya kita disamakan dengan parti sosialis yang tidak percayakan agama dan kewujudan ketuhanan, kami yakin Umnolah yang banyak membawa perubahan kepada orang Melayu dan Islam dalam negara ini,” katanya.

Anuar berkata kenyataan Nik Aziz itu telah mencetuskan perasaan marah, benci dan kecewa dalam kalangan ahli Umno dan rakyat, dan beliau perlu dikenakan tindakan. BERNAMA

like this.

M Hairil Mohd
M Hairil Mohd
dah2 la tu..xyah nak bergaduh sesama islam
Adira Abdullah
Adira Abdullah
Perjelaskan pada org kampung (MU) yg Tok Guru dah banyak menyeleweng akibat rakus berpolitik. Kalau Hj. Fauzi diletakkan sbg calon PAS di MU, pada saya mereka terdesak…
Viktor Ardixus
Viktor Ardixus
ideas yg against islam itu konsider sesat lah kan.
Zuliana Mohd Ridzuan
Zuliana Mohd Ridzuan
Apa sahaja yang PAS lakukan tidak pernah salah dan semuanya betul dan bila perkara yang sama dilakukan oleh UMNO itu sendiri salah dan tidak betul…Adakah Islam itu ada pengertian yang berlainan…..
Armand Robin HoodLer
Armand Robin HoodLer
Nik Aziz Ni ULAMAK ker dah jadi ALAMAK
Jefree Wahab
Jefree Wahab
pd pendapat sy kita patut beri tumpuan kepada kerja2 kita membela rakyat. Report polis ni dah menjemukan rakyat. Lagipun yang bercakap 2 mmg orang yg benci UMNO.Kita perlu menari ikut rentak kita bukan melayan rentak tari pembangkang. Masih bnyk ruang yg boleh kita gunakan untuk membuktikan bahawa kita lebih baik daripada mereka.1Malaysia, Rakyat Didahulukan;Pencapaian Diutamakan.
Faiza Binti Shukor
Faiza Binti Shukor
kenapa pas mcm tu sekali…..tk baik macam tuuuu
Ariff Hakimi Zulkifli
Ariff Hakimi Zulkifli
UMNO PERLU PERTAHANKAN KEBENARAN …. KALAU DAH DITUDUH MACAM2 …. TAKKAN NAK DIAM JER … EVEN YG BERTITLE TOK GURU SEKALI PUN BUKAN MAKSUM …. BRAVO SDR ANUAR SAFIAN …. BRAVO KJ
Noraini Binti Buang
Noraini Binti Buang
tak baik tabur fitnah tanpa usul periksa….sempena rejab yang mulia…kadang2 isu tu kecil aje, salah tafsir oleh media atau apa dah jadi lain. Ingatlah umat islam sentiasa lupa dan melupakan seperti bangsa melayu selalu mudah lupa dan melupakan termasuk nasib bahasa melayu dan orang melayu itu sendiri.
Sherry Meera
Sherry Meera
Yang benar Nik Aziz tu yang sesat bergaul dengan manusia dua alam!! He should wake up and smell the coffee… Semenjak bersalaman dengan MM dah lupa daratan agaknya orang tua tu…Ini lagi satu manusia Zalim.. I use to respect him but not anymore…
Viktor Ardixus
Viktor Ardixus
MM??? no idea.
Saiful Haizan
Saiful Haizan
nicky ajis? org tua tu dah nyanyuk politik
Khalid Aljuned
Khalid Aljuned
1 Islam.
Faizal Rahman
Faizal Rahman
Payahlah UMNO nk memenangi hati org Melayu kalau mcm ni ūüėź
Yatie Jali
Yatie Jali
Fitnah itu adalah berdosa..betul ka nik AZIZ cakap macam tu Periksa dulu seblum memberi pendapat..You All semua Jangan main ikut ajer.selidik dahulu .apa orang kata “FOLLOW LIKE BUFFALO”…..
Yusri Yusof
Yusri Yusof
dah berapa banyak laporan polis daaaa….
Mohd Saiful Mohd Sahak
Mohd Saiful Mohd Sahak
Lawan Khairy, Hdup Pemuda Umno. agama menjadi keutamaan. Bangsa Perlu diperkukuhkan. Rosak bangsa rosak agama. Pas. PKR dah tak betul dah.
Naim Nor
Naim Nor
KJ, Leave that old man alone, UMNO in the past said the same thing to PAS. DR M once quipped ” PAS lebih dashyat dari Komunis.Gi mari gi mari sama saja.
Ab Ghani
Ab Ghani
Tok guru kung fu tu…asyik nak gaduh dgn org. Bukankan dia Presiden Mentor parti pas. Hj Hadi (Presiden Pas) pun tak buleh nak angkat kepala dgn dia…takutttt. Alah lebih kurang macam Spore. Ada presiden mentor..Pemuda Umno Ktan klu boleh jgn libatkan polis dlm hal ini..cakap politik balas dgn cakap politik..
Farhat Najj Wahid
Farhat Najj Wahid
bukan dulu kata bekerjasama dgn bukan islam kafir ke?..huhu~ politik2..
Anderson Fereira
Anderson Fereira
Kita tak perlu jadi org Kelantan, atau org PAS atau lulusan Al-Azhar Mesir utk memahami tafsiran Tuan Guru menyamakan UMNO dgn ajaran sesat dan komunis.

UMNO tidak menjadikan Islam sebagai tunjang ekonomi dan hala tuju politik. Kerana itu Hudud ditolak di dalam politik mereka. Kondisi rakyat dari segi sosial dan ekonomi terbatas dan ini diburukkan lagi dengan riba yg juga membelit ekonomi kita, jelas dalam sistem perbankan komersil di Malaysia.

Komunis adalah puak yang menolak agama. Dan bersikap mengongkong kehidupan rakyat. Selain byk mengkomersilkan harta awam negara demi keuntungan lebih dari kebajikan.Read more

Ajaran merupakan satu teori. Contohnya ajaran sesat atau pun teori sesat, ia menyesatkan orang ramai.

Jika UMNO menolak agama, maknanya UMNO menyerupai juak-juak komunis dan apabila UMNO meneruskan dasar komunis itu dari tahun ke tahun, sehingga hari ini maknanya UMNO juga mengamalkan teori yang menyesatkan orang ramai khususnya orang Islam seperti Tok Guru Nik Aziz.

Wassalam.

Adilah Hamid
Adilah Hamid
nyanyuk dh org tua ni.. tok guru ke tok garu kepala
Iqbal Best
Iqbal Best
X RASE TUAN GURU NYANYUK…ORANG YANG BERILMU JARANG NYANYUK…ORANG YANG X RETI AJE..X KAN FAHAM BAHSA ORANG YANG BERILMU NIH….BETTER KEJASAMA NGAN MUSUH DARIPADA SESAMA ISLAM YANG BERTOPENGKAN ISLAM…..NI TERBUKTI DALAM SEJARAH…UMNO RASENYE KENE BANYAK UBAH LA DULU KOT…SAYA IKHLAS NYA RASE LAA…SORRY LA KALAU TERSINGGUNG…HUHU…
Yusniza Mamat
Yusniza Mamat
UMNO patut menangkis semua fitnah yg dilemparkan oleh pihak pembangkang dengan cara memberi penjelasan berpaksikan bukti2 yg kukuh supaya rakyat nampak dan boleh berfikir..pembangkang hampir setiap minggu mengadakan ceramah umum di merata-rata tempat dan mengisi otak2 rakyat dgn fitnah dan isu2 yg menghentam kerajaan..kalau UMNO diam je camne rakyat nak percaya yg UMNO tu betul..please Khairy..do something..perjelaskan..esp isu minyak di kelantan etc…
Viktor Ardixus
Viktor Ardixus
“Ketahuilah bahawa orang-orang sebelum kamu daripada Ahli Kitab telah berpecah kepada 72 kumpulan, dan sesungguhnya kumpulan ini (Islam) akan berpecah kepada 73 (kumpulan), 72 daripadanya akan masuk neraka dan hanya satu daripadanya akan masuk syurga, iaitu al-Jamaah.”
Nurul Huda Binti Nayan
Nurul Huda Binti Nayan
I love Islam……lantak korank aaaa….
NurAsyekin Afifah
NurAsyekin Afifah
kuingin melihat kaum ku bersatu…
Sharq Zulkifli
Sharq Zulkifli
bro iqbal, mungkin tak nyanyuk. tp sejak akhir2 ini kenyataan2 beliau lebih menjurus kepada .. (can we say it ‘nyanyuk’?)
Suraya Natrah
Suraya Natrah
hentikan!!!! gaduh sesama saudara se Islam!
Sharq Zulkifli
Sharq Zulkifli
yep suraya, mari la kita sesama saudara Islam bersatu kembali tanpa mengira ideologi politik masing2. buang yg keruh, ambik yg jernih. Idea UG sgt2 diharapkan.. ūüôā
Viktor Ardixus
Viktor Ardixus
tp ramai kt malaysia pd hari ini yg Islamnya hanya pd hari jumaat, hari raya, time nikah@cerai dan time pengurusan jenazah. mcm mana tu ?
Ikhwan Hakeem
Ikhwan Hakeem
bagus !!! nik aziz sudah tak betul sekarang …menghina dan maki melayu islam sptnya juga. dia bukan lagi spt ulamak kerana dia ahli politik yang totok pemikirannya
Ombak Juara
Ombak Juara
Nurul, I follow ūüôā Korang nak lawan ke apa ke, janji ikut Quran dan hadis!
Ab Ghani
Ab Ghani
ada org Islam tu tak tinggal Solat, Puasa dan semua yg diperintah oleh Allah dilakukannya tetapi percakapannya tidak menyerupai spt amalan yg dikerjakan…
Mohd Hasri
Mohd Hasri
be the best tok guru….
Megat Asri Abdul Jalil
Megat Asri Abdul Jalil
sungguh celupar! jangan setakat report police aje,pastikan ada tindakan.Akta Hasutan!!
Zarak Seddek
Zarak Seddek
sian datuk nik aziz…tu pandangan dia…tak salahnya pun…tapi kekadang ada kebenaranya..agaknya lah…well not intrested
Adrian Chin
Adrian Chin
We might have to look into arresting Nik and put him under arrest using OSA. It’s not proper for him to accuse UMNO for ajaran sesat imo. He can say it’s different interpretation, but you don’t go accuse someone for ajaran sesat
Nusrat Isa
Nusrat Isa
Hmm…does one need to resort to reporting to police? Me tot UMNO big boy
Lesley Fernandez
Lesley Fernandez
Don’t you have anything better to do, constructively, than lodging police reports? Police reports and statutory declarations are worth nothing in Malaysia these days!
Reezal Za'aba
Reezal Za’aba
apsal aku tak leh tgk komen nie haaah? hanginn tolll….
Rosen Montag
Rosen Montag
kj, i m a bn supporter but i think bn shld move away from such activities..such police reports imho so typical of 3rd world politics and kind of thing that pakatan likes to resort to…let’s us not to sink to such depths and work smarter…use such idiotic statements by pas’ senile leaders to our advantage in the coming by-election…
Razif Aziz
Razif Aziz
gile glamer la tu….
Khairul Anwar
Khairul Anwar
ape lg si Tok Guru ni.. asyk cr pasal je. Pemuda kena berusaha keras bkempen utk memenangi ‘manek urai’.
Armand Robin HoodLer
Armand Robin HoodLer
Asskum Rakan2 YB yg dihormati, KERAJAAN PERPADUAN harus diteruskan kenapa bukankan ini Islam dan selari dgn Usaha dan sirah nabi didalam Piagam Madinah.

Hujah saya: Perincian Utama Piagam Madinah.
1.Nabi Muhamad SAW pemimpin utk seluruh Madinah( Bukan utk islam sahaja tetapi semua.1Malaysia=1madinah)
2.Semua Penduduk harus bersatu sebagai anggota madinah ( tidak berpecah tetapi perpaduan)… Read MoreRead more
3.Bebas Mengamal agama masing2 tetapi islam utama ( Perlembagan Msia)
4.Bekrjasama dlm ekonomi dan darihal pertahan negara drpd serangan luar ( Tidak semestinya Kini guna senjata tetapi melalui fitnah, tuduhan dan tohmahan dgn bantuan negara2 luar)
5.Keselamatan Islam terjamin selagi akur dgn piagam Madinah ( Perlembagaan Malaysia)

Sekian Hujah saya

Ghazali Haji Abu
Ghazali Haji Abu
bagi la polis sibuk cegah jenayah, sikit2 report polis patut la jenayah makin meningkat YB… nasihat sikit Pemuda Kelantan…
Joez Jo
Joez Jo
bla dtg kb,?hbt gak perbahasan awk.ska dngar tau, tgk la profile sy,ada business utk awk
Onie Zairani
Onie Zairani
title ‘tok guru’ ni atas politik ke agama?? ‘tok guru’ buat statement ni atas ckp politik ke nak ckp agama???
bab komunis tu ‘tok guru’ kena baca bab sejarah balik…then baru ckp….jgn confused….
Ahmad Fahmi Ismail
Ahmad Fahmi Ismail
I am a Kelantanese, one Muslim Malay out of 96% consisting the state population.

1. I’m tired of this BS UMNO media game. Police report? UMNO does not really want constructive action, they only want media coverage and ruin the state. What ever the police can do about Nik Aziz statement? What UMNO said is twisted by the way, not in context of whatRead more Nik Aziz had in mind.

2. For all commentors here, please have your facts straight. If you only read mainstream media, all that you will get is hate and more hate. Please UMNO, stop discriminating the Kelantanese. We are as Malay and Muslim by all definitions, stop sabotaging our state. GIVE us back all due state allocation and stop bashing our lack of infrastructure development.

Ahmad Fahmi Ismail
Ahmad Fahmi Ismail
This is a personal statement from a non-PAS member. My FB is not restricted and has a big picture of myself, you all are welcome to confirm my identity.

Stop bashing the Tok Guru NOW. All of you UMNO jokers out there, here this out;

Im only a person but I am going to make sure UMNO will never rule Kelantan. Read more

For the sake of political ambition alone, UMNO has discriminate against the Kelantanese people already too much to forgive. Please people, do you research about Kelantan petroleum and gas industry. For all Kelantanese who love UMNO so much, open up your eyes and see what destruction UMNO has done to your mother state.

The Tok Guru can says whatever he want to. And he speaks on behalf of the Kelantanese as the state leader. Who are you Pemuda UMNO? Come ALL if you want to hate me and watch how I torn down UMNO stupid games.

Ab Ghani
Ab Ghani
..MB Ktan bukan jadi MB utk org pas saja tapi utk semua rakyat, so cakap kena berhemah lah…
Ahmad Fahmi Ismail
Ahmad Fahmi Ismail
Adalah menjadi kewajipan seorang muslim untuk menyelidiki sebelum menerima pakai sesuatu berita. Kemudian dari itu, fahami apa yang dimaksudkan.

TGNA bukan maksum dan orang PAS pun tak anggap dia maksum.

Forumer di sini telah memberi bermacam-maca label kepada TGNA tanpa sokongan fakta yang sahih. Kenapa tak komen pasal itu?Read more

UMNO sedang memainkan sarkas media di atas apa saja yang keluar dari mulut TGNA.

Adakah ia untuk kepentingan rakyat Kelantan?

Adakah ia untuk pembangunan negeri Kelantan?

Adakah ia untuk kepentingan umat dan agama Islam?

Adakah ia untuk bangsa Melayu dan Bumiputera?

Kalau apa yang UMNO cakap dan buat atau tak buat tak bercanggah antara satu sama lain, tak siapa akan bangkang UMNO.

Pada sesetengah orang, mereka lebih suka mendengar berita yang manis-manis bergula walaupun tahu ada racun di dalamnya, daripada berita yang benar tapi pahit.

Oh mungkin saya lupa. Wartawan akhbar perdana memang tak pernah memutar belit kenyataan Nik Aziz sebelum ini

Ab Ghani
Ab Ghani
I’m no body, jika dibandingkan dgn MB Ktan atau anda semua..tapi apa saja remarks yg dibuat kpd sdr seagama dan sebangsa harus hati2 takut suatu hari nanti, ‘KITA’ saling memerlukan..
Ahmad Fahmi Ismail
Ahmad Fahmi Ismail
Oh isunya takut orang Melayu Islam semakin lemah. Ok.

Kalau begitu kenapa UMNO sendiri yang melemahkan negeri Kelantan. Ada sumber ekonomi dilencongkan ke Thailand, takut kerajaan negeri bangunkan negeri sampai maju?

Ada peruntukan tapi tak benarkan kerajaan negeri yang uruskan. Read more

Ada hati nak kutuk negeri Kelantan tiada pembangunan.

Nak hukum PAS tapi rakyat Kelantan yang sengsara.

Sekarang siapa yang melemahkan orang Melayu Islam?

Dah hilang sokongan, mainkan pula isu perpaduan, godak isu perkauman, takutkan orang Melayu.

Orang yang pijak kepala bangsa sendiri tak sesat ke? Orang yang cakap hari ni lain esok lain tak sesat ke? Apa yang UMNO buat tak kejam ke?

Ab Ghani
Ab Ghani
KPI kebencian terlalu tinggi..
Ahmad Fahmi Ismail
Ahmad Fahmi Ismail
Ya, mungkin sebab saya orang Kelantan. TGNA adalah pemimpin saya.

Tapi kalau saya benci salah ke? Tanah negeri saya turun temurun dan saudara Melayu Islam saya yang dizalimi.

Adakah saya tak rasional membuat pilihan? Adakah anda rasional membuat pilhan? Adakah emosi saya yang menjadi persoalan di sini?Read more

Cuma nak letakkan isu pada perspektif. Adakah dalam keadaan ini UMNO layak menerima perasaan sayang saya kepada saudara Islam yang lain?

Kenapa nak sokong UMNO? Kenapa senang sangat nak benci Tok Guru?

Hafiz Hanafi
Hafiz Hanafi
I think ur friends there busy lar.. acting… in buletin, 360, gerak khas, roda2, 999, astro somemore etc.

MANOHARA APPOINTS MALAYSIAN LAWYER (VIDEO)

MANOHARA APPOINTS A MALAYSIAN LAWYER
Filed under: ARTICLE (LATEST) 22/06/2009, justice ‚ÄĒ sjsandteam @ 11:07
Tags: MANOHARA APPOINTS A MALAYSIAN LAWYER

image Jakarta 22/06/2009: Detiknews reports that Manohara Odelia Pinot together with her family members have appointed a Malaysian lawyer, Mohamed Zaini Mazlan to represent Manohara in her legal battle against Fakhry and the rest. Manohara and family members want to bring Fakhry to justice for the various abuses he had inflicted upon Manohara.

‚ÄúToday the family of Manohara officially introduces the Malaysian lawyer,‚ÄĚ says Hotman Paris Hutapea, the Indonesian lawyer representing Manohara‚Äôs legal matters in Indonesia. He announced this at Grand Hyatt Hotel in Central Jakarta last night.

According to Hotman, Manohara is serious in her allegation of various abuses carried out by Fakhry, and she is determined to bring Fakhry to justice. Hotman also said that Manohara has many evidences of sexual abuse, rape, etc. Manohara will show all these material evidences as proof of abuses she had suffered. Hotman also mentioned that the charges against Fakhry will be done immediately.

Manohara’s Malaysian lawyer, Mohamed Zaini Mazlan mentioned that no one is above the law in Malaysia. He is also determined to fight this case as the truth is on Manohara’s side.

MANOHARA’S CASE: IS INDONESIAN WOMAN AN OBJECT OF TORTURE IN MALAYSIA?

MANOHARA’S CASE: IS INDONESIAN WOMAN AN OBJECT OF TORTURE IN MALAYSIA?

From female worker to prince’s wife, from Sipadan to Ambalat

Sun, 21/06/2009 | The Jakarta Post | Edited by The Mighty Pen

By Fandi A. Nurdiansyah |  The writer is a student at the State College of Accounting (STAN) Jakarta.

5c9323e80ca5e9962aa48e1650c6e2f8Manohara Odelia Pinot is home. Media people line up to broadcast her story. The Cik Puan ‚Äď her given name upon marriage to a prince of Kelantan palace, Malaysia ‚Äď revealed to the public the verbal and physical torture she received after the marriage. If it‚Äôs true ‚Äď the validity of the marriage is still a controversy ‚Äď why did a princess receive bad treatment?

Is Indonesian woman an object of torture in Malaysia? Still fresh in mind tens of female migrant workers in the neighboring country come back home broken or died of torture by their employers. Some cases had been brought to trial, many left uncertain.

I can’t help but wonder whether justice exist. If there was a persecution against Manohara from the Kelantan palace it would just add to the record that Malaysia is dim in reverence to the human rights of Indonesians. Hopefully it’s not because the suspected perpetrator is a member of a Royalty that make the subject above the law.

As though all that harassment is not enough, Bumi Pertiwi (Indonesia) is shocked by the uninvited patrol ships of Malaysia in the Ambalat Island. It was not the first violation, though. According to Navy Chief of Staff Tedjo Edhy Purdijatno in his report to the president on June 3, Malaysia had carried out such border violations 11 times this year alone.

The feud over Sipadan and Ligitan bordering islands become a wake up call for Indonesia to protect its territorial boundaries. Should we lose the abundant oil from Ambalat, it would not only mean the loss of our backbone it’s a loss of the nation’s sovereignty as well.

Malaysia is our closest jiran (neighbour) in terms of geographical proximity, historical affiliation and even of the similarity in culture. Love thy neighbours, they said. Why the bad treatment, then? Is it because Indonesia has no means to retaliate? The Indonesian government hadn’t done anything when Malaysia claimed some of the Indonesian cultures and boycotted Indonesian music works because they had been a threat to Malaysian music industry.

Although many Indonesians called for confrontation, we should stick with diplomacy. If we want to be known as a great nation, we should not let others walk away after hurting our citizens and sovereignty without facing legal consequences. Seeking international support, especially from Asean countries, is a way to go in cross border dispute settlement, either on human rights violations or the breach of boundaries.

If we find difficulties to live side by side in friendship, honoring and respecting each other’s sovereignty, then let the international laws decide our peaceful co-existence.

A QUICK ACCESS TO MANOHARA ODELIA PINOT’S STORIES

Bodohland is really pleased that someone out there is highlighting the case on Manohara Odelia Pinot.  It makes me, the author of Bodohland weep to see such stories. It makes me happy to see somebody out there who is concerned.  Well done.  Let the Might of the Pen (sjsandteam) expose the truth on Manohara

Readers who are currently following the story of Manohara Odelia Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantikPinot, can access the entire articles featured on http://sjsandteam.wordpress.com/2009/06/01/a-quick-access-to-manohara-odelia-pinots-stories/ from the beginning till date by clicking here. These articles are arranged according to dates, the beginning article appears first.

THE RAJA PEREMPUAN WHO OWNS KELANTAN!

NAJIB! WHERE IS THE INDONESIAN MODEL MANOHARA?

MANOHARA’S KIDNAP ALL OVER INDONESIAN CHANNELS!

MANOHARA‚ÄôS CASE: INDONESIA‚ÄĚS MUHAMMADIYAH CALLS FOR STERN ACTION AGAINST¬†MALAYSIA!

NAJIB DODGES QUESTIONS ABOUT MISSING MODEL MANOHARA!

PICTURES OF MODEL MANOHARA JUST BEFORE THE ABDUCTION AT SAUDI ARABIA!

KELANTAN PALACE TRIED TO BRIBE MANOHARA’S FAMILY!Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantik

MANOHARA’S FAMILY WANTS NEUTRAL VENUE

MANOHARA’S MOTHER FAINTED NEAR NATIONAL COMMISSION OFFICE (VIDEO)

PUBLICITY STUNTS BY MUHAMMAD FAKHRY!

MANOHARA’S MOTHER SAYS KELANTAN PALACE MISLEADS BY USING PICTURES!

MANOHARA’S ABUSE: THE TRUTH IS OUT!

1001 NIGHTS FROM A FUCKERY FACTORY OF FAKHRY!

MANOHARA ODELIA PINOT-NOACK

INDONESIAN POLICE ENLISTED TO SOLVE MANOHARA SAGA!

NAJIB LIED IN INDONESIA ABOUT MANOHARA’S MOTHER’S Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantikENTRY INTO MALAYSIA!

THE KELANTAN PALACE HAS COMMITTED A SIN!

MANOHARA’S CASE MAY GO TO UN COUNCIL

MANOHARA ODELIA PINOT ESCAPED FROM SINGAPORE HOTEL

MANOHARA MAKES DRAMATIC ESCAPE WITH HELP OF US EMBASSY

MANOHARA WAS ABUSED; INJECTED; SEXUALLY HARASSED BY KELANTAN ROYALTY…COMPLETE INTERVIEW

MANOHARA FROM ROYAL PLAZA HOTEL SINGAPORE SPEAKS ABOUT THE TORTURE! (VIDEO)

SINGAPORE POLICE TOLD FAKHRY: HE WOULD BE JAILED IF DID NOT LET MANOHARA GO!

MANOHARA’S MOTHER: FAKHRY TREATED MY CHILD IN A BARBARIC WAY AND I WILL SUE HIM; MANOHARA FILES FOR DIVORCE

INDONESIAN VICE-PRESIDENT JUSUF KALLA TO MEET Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantikMANOHARA (BAHASA INDONESIA)

MANOHARA SAYS SHE IS NOT A PRINCESS BUT TREATED AS AN ANIMAL BY KELANTAN PALACE!

IS THE COCK OF MALAYSIAN ROYALTY MADE OF GOLD?

EMBASSIES ‚ÄėTOO SLOW‚Äô TO PROTECT INDONESIANS ABROAD:¬†LAWMAKER

MANOHARA TO FILE COMPLAINT AGAINST ABUSIVE HUSBAND

SUSILO BAMBANG YUDHOYONO: MANOHARA SAGA IS A PUBLIC ISSUE AND WE HAVE TO SETTLE IT (BAHASA INDONESIA)

UTUSAN MALAYSIA AND KELANTAN PALACE SPIN A NEW MANOHARA STORY

MANOHARA AT SINGAPORE HOTEL; AIRPORT; GARUDA AIRCRAFT AND JAKARTA AIRPORT (VIDEO)

INDONESIAN GOVERNMENT MUST TAKE ACTION ON MANOHARA’S CASE

MALAYSIAN GOVERNMENT DENIES COVER-UP IN KELANTAN Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantikPRINCE SCANDAL

MANOHARA’S MARRIAGE TO FAKHRY IS ILLEGITIMATE, SAYS LAWYER

THE MANOHARA ESCAPE AND THE UNSUNG HEROES

MANOHARA BITES THE HAND THAT FEEDS; SAYS FAKHRY’S FRIEND (BAHASA INDONESIA)

MANOHARA SAGA: KELANTAN PALACE ISSUES STATEMENT

PROOF OF FAKHRY’S LOVE TOWARDS MANOHARA (A REAL COMEDY)

MANOHARA’S CASE: MEGAWATI’S TEAM SAYS SUSILO LACKS FIRM LEADERSHIP

MANOHARA SHOULD PROVE CHARGES: AMBASSADOR

MANOHARA SHOWS EVIDENCE OF RAZOR SLASH TO TV Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantikPRESENTER (VIDEOS)

TEACHING FAKHRY HOW TO PROPOSE TO A GIRL

PRESIDENT SUSILO INSTRUCTED AMBASSADOR BACHTIAR TO DELIVER OBJECTION LETTER TO MALAYSIAN GOVERNMENT ABOUT MANOHARA

REMINDERS TO FAKHRY THE KELANTAN ROYAL ROMEO

SHOWBIZ CALLING ON MANOHARA, MOTHER SILENT ON INTERPOL ISSUE

HISHAMMUDDIN ASKS INDONESIAN PRESS NOT TO SENSATIONALISE MANOHARA ISSUE

MALAYSIA A PARADISE OF SCANDALS ‚Äď FROM SEX TO¬†STADIUM

MALAYSIA’S MASTER CRIMINALS SPEAK ABOUT MANOHARA AND RAJA PETRA

MANOHARA TELLS FAKHRY: DON’T TREAT YOUR FUTURE WIFE LIKE YOU TREATED ME! (40 MINS VIDEOS)

MANOHARA‚ÄôS CASE: HISHAMMUDDIN INDIRECTLY SAYS ‚ÄėNO ONE IS ABOVE THE¬†LAW‚Äô

MANOHARA’S MOTHER SAYS INTERPOL ISSUE WAS Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantikPURE SLANDER

MANOHARA ACCUSES FAKHRY THAT HE MAY USE MONEY TO BUY¬†‚ÄėTRUTH‚Äô

DEAN OF LAW FACULTY UNIVERSITAS INDONESIA CONDEMNS INDONESIAN AMBASSADOR TO MALAYSIA OVER MANOHARA’S SAGA (BAHASA INDONESIA)

A BETTER WAY TO LOCK UP YOUR WIFE…FOR FAKHRY’S SECOND WIFE!

MANOHARA’S CASE: THE GREAT ESCAPE; HELP WRITTEN ON TISSUE PAPER

MANOHARA’S CASE: IF YOU DARE COME TO JAKARTA OR WE MEET IN SINGAPORE!

FAKHRY’S MONEY STARTED TO FLY AROUND! (BAHASA INDONESIA)

MANOHARA SAYS NO GOING BACK TO THE PSYCHO FAKHRY

MANOHARA SUFFERED SECOND DEGREE WOUNDS AND TO FILE CRIMINAL CASE

MANOHARA SHOWS PICTURE OF THE RAZOR SLASH (VIDEO)

MANOHARA LODGED POLICE REPORT AGAINST FAKHRY AND Manohara_Odelia_Pinot_anggun_dan_cantikSIX OTHERS; INCLUDING THE SULTAN AND HIS WIFE AS ACCOMPLICES.

MANOHARA’S CASE: THE EIGHT PERSONS NAMED IN THE CRIMINAL COMPLAINT CAN BE JAILED UP TO 70 YEARS UNDER INDONESIAN LAW!

THE SADIST FAKHRY AND HIS NEXT VICTIM!

MANOHARA SHOWING RAZOR SLASH ON HER CHEST (ADDITIONAL PICTURES + VIDEOS)

VIOLENCE, FORCED SEX IN A MARRIAGE IS NOT A ‚ÄėPERSONAL¬†MATTER‚Äô

WHICH CATEGORY OF SADISM THE BASTARD FAKHRY BELONGS TO? (CLOSE-UP PICTURES OF TORTURE ON MANOHARA)

MANOHARA DEMONSTRATES IN FRONT OF MALAYSIAN EMBASSY IN JAKARTA

MANOHARA SAGA: A WRONG IS STILL A WRONG; FORMER BN ASSEMBLYMAN

MANOHARA’S LAWYER CALLS FOR THE ARREST OF KELANTAN RULER AND SON (VIDEO)

FAKHRY FILED A POLICE REPORT AGAINST MANOHARA

MANOHARA’S PRIVATE APOLOGY NOT ENOUGH SAYS INDONESIAN AMBASSADOR

MANOHARA TO FILE REPORT WITH MINISTRY OF FOREIGN AFFAIRS AND AMERICAN EMBASSY IN JAKARTA (BAHASA INDONESIA)

MANOHARA’S CASE: KELANTAN ROYALTY HIRES A CAVEMAN TO REPRESENT THE PALACE (BAHASA MALAYSIA/ENGLISH)

MANOHARA TELLS EVERYTHING!

FAKHRY IS ANGRY THAT MANOHARA EXPOSED HER PRIVATE PARTS

THE MIGHTY PEN WARNS DEPUTY POLICE CHIEF OF KELANTAN

THE MIGHTY PEN CAUTIONS THE KELANTAN POLICE

Malaysian Inspector General of Police (Royal Malaysian Police) is Angry because of this Video clip

Well of course that fucking IGP is embarassed now because by being angry, he was trying to show to the public that there isn’t any police brutality in the force.¬† However, in no time, there is an incident where police whacked the shit out of a student.

Thursday, June 4, 2009

Alleged Rapist in Malaysia Ruthlessly Beaten by Cops at Police Station


Source:
www.GutterUncensored.com

So, someone sent this video of a man in custody being brutality dealt with by Malaysian cops. The guy at the center of attention in the video is said to be suspected of rape. I don’t know for sure whether he is really guilty of rape or not so I don’t know if he is an innocent victim or a filthy dog who had this coming. Maybe someone can send me more information or post a comment with some info. I too hate rapist but I am not sure the police should be doing this to him, especially before he is convicted of anything. I hear him saying, “I am sorry” so he might well be guilty. But if this is the beating he gets while being question in custody of the police, what is going to happen when he gets to jail with other criminals? Hope that pussy was worth it! Download the video after the screen shots below!


Source: http://www.GutterUncensored.com

Download

Rapist Suspect in Malaysia Ruthlessly Beaten by Cops

File Size: 42.3 MB – Format: WMV – Runtime: 5:09 minutes


http://www.megaupload.com/?d=12G8VS6U

or

http://www.sendspace.com/file/jl9iym

or

http://www.zshare.net/video/609547515ac4e054/

or

http://www.easy-share.com/1905542445/www.GutterUncensored.com%20Alleged%20Rapist%20in%20Malaysia%20Ruthlessly%20Beaten%20by%20Cops%20in%20Jail.wmv

or

http://rapidshare.com/files/240937893/www.GutterUncensored.com_Alleged_Rapist_in_Malaysia_Ruthlessly_Beaten_by_Cops_in_Jail.wmv

or

http://www.usaupload.net/d/5t6uyay79yn

or

http://sharebee.com/72020dc8

or

http://www.badongo.com/vid/1138461

or

http://rapidshare.de/files/47422325/www.GutterUncensored.com_Alleged_Rapist_in_Malaysia_Ruthlessly_Beaten_by_Cops_in_Jail.wmv.html

or

http://www.fileshost.com/download.php?id=3EAAED751

or

http://www.filefactory.com/file/ag41be5/n/www_GutterUncensored_com_Alleged_Rapist_in_Malaysia_Ruthlessly_Beaten_by_Cops_in_Jail_wmv

Source: http://www.GutterUncensored.com

Or upload to www.MalaysiaYouTube.com

Send more photos or videos to bodoh@bodohland.com of scandalous behavior. Send real uncensored pictures or videos of celebrities or politicians or any public figure to: bodoh@bodohland.com. Please include the person’s full name and a short back story. Looking for more contributions from Japan, China, Taiwan, Russia, Philippines, Indonesia and India. But contributions from ALL countries are welcome!

——————–NEWS FROM THE STAR———————–

Monday June 8, 2009

Explain why cops beat up student, DAP tells Hisham

PETALING JAYA: The DAP has called on Home Minister Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein to explain the action of police officers who had allegedly punched a college student.

DAP national legal bureau head Gobind Singh Deo said it would be taking legal action against the police following the alleged assault on Koh Chon Weng, 20.

‚ÄúKoh approached Subang Jaya assemblyman Hannah Yeoh for help. When she called the police, they said the injuries were self-inflicted. That is just ridiculous,‚ÄĚ he said yesterday.

On May 24, Koh claimed that he was walking outdoors after clubbing with friends in Bandar Sunway and was approached by three officers who wanted to arrest him.

When he asked why he was being arrested, the policemen gave no reason. A scuffle ensued, which resulted in Koh being allegedly assaulted.

‚ÄúI don‚Äôt understand why such force was used against him. Under the law, it is very clear that a person has the right to know the reason for an arrest and only reasonable force can be used,‚ÄĚ said Gobind.

Selangor police chief Datuk Khalid Abu Bakar brushed off the police abuse claims made by Koh, saying the latter was behaving in a disorderly manner when Sunway auxiliary police picked him up.

“He was brought back to the Sunway police station where he began throwing a tantrum. He kicked and broke a glass door panel inside the station, and also damaged a door.

‚ÄúBefore he could seriously hurt himself and do more damage in the station, policemen were forced to subdue him. This was how he sustained his injuries,‚ÄĚ he said.

Khalid said Koh was immediately brought to a hospital for treatment and was returned to the station. He was released on bail the next morning.

He also questioned why Koh waited until June 3 to lodge a report.

BN Police’s Double Standards

In News 1, the BN controlled State of Johor’s council is at fault but the police sides with the council by intimidating the victim’s husband accusing the husband for recklessness.”

In News 2, the police pretends to be investigating the killer of an innocent factory worker.

NEWS 1

Wednesday June 3, 2009

Hairdresser killed in pothole mishap

JOHOR BARU: A 36-year-old hairdresser was killed when she fell off a motorcycle which hit a pothole.

Lee Nyam Kan was riding pillion on a motorcycle ridden by her husband when the rear tyre punctured as it went over the pothole, causing both of them to lose balance and fall.

Lee: Flung from the bike she was on after it hit a pothole.

Lee, who was wearing a helmet, died of head injuries on the spot.

Lai Nyok Lim, a 48-year-old bus driver who works in Singapore, said he was sending his wife to work in Larkin when the accident occurred at Jalan Kempas Lama at 10.10am on Friday.

Lai sustained minor injuries on his left arm and leg. Lee was cremated on Sunday.

Lai, who has a six-year-old daughter, sought the assistance of Skudai assemblyman Dr Boo Cheng Hau on the matter.

Dr Boo urged the Johor Baru City Council and the Public Works Department ato seriously look into the matter, as this was not the first time a death had been caused by a pothole.

Johor Baru (North) deputy OCPD Supt Mohd Akhir Ishak said Lee died of head injuries and police are investigating the case under Section 41(1) Road Transport Act 1987 for reckless driving.

He said Lee’s helmet could have become loose and fallen off when she hit the ground.

He added that the pothole was less than a foot deep.

Two years ago, Tan Cheng Ming, 20, fell from his motorcycle and died later from head injuries after running over a pothole in Jalan Daya, Taman Daya on Aug 17.

On Feb 27 last year, Koh Siang Lee, 63, was badly injured when she fell through an uncovered manhole into a metre-deep drain during a Chingay parade. She died of her injuries nine days later.

NEWS 2

Woman knocked down by patrol car

JOHOR BARU (June 3, 2009) :
A factory worker was killed when she was knocked down by a police patrol car at Km6, Jalan Kluang near Batu Pahat on Tuesday night.Ong Sing Hua, 49, who sustained head injuries and broke her left arm, died at the scene, Batu Pahat deputy police chief Supt Azman Abd’lah said today.

He said the patrol car driven by a constable was trailing a bus when the accident occurred at 8.10pm.

“We believe Ong failed to notice the patrol car when she crossed the road just after the bus had passed. The constable failed to avoid her in the middle of the road,” said Azman.

He said the 28-year-old constable had been relieved of patrol duty pending investigations into the accident.

Meanwhile, Johor police chief Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff said a senior officer from the state police contingent headquarters had been tasked with the investigation. — Bernama

Updated: 09:51PM Wed, 03 Jun 2009

Collapsed Stadium Roof of Gong Badak Stadium aka Sultan Mizan Zainal Abidin Stadium in Gong Badak

PROJECT DATA
Project Name
Terengganu Sports Complex

Location
Kuala Terengganu,
Terengganu state, Malaysia

Expected Completion
Main stadium: September 2007;
indoor stadium: January 2008

Site Area
74 hectares
Gross Floor Area

Main stadium: 100,000 m²;
Indoor Stadium: 3,119 m²

Building Height
Main stadium: 67 m (east stand), 36.3 m (west stand);
Indoor stadium: 42 m

Storeys
Main stadium: 9 (east stand);
Indoor stadium: 4-4.5

Seating Capacity
Main stadium: 60,000;
Indoor stadium: 5,000

Client/Owner
Terengganu State Government

Architecture Firm
Senibahri Arkitek

Principal Architect
Ar. Raja Kamarul Bahrin Shah

Project Architect
Badrul Hisham

Main Contractor
Main stadium: Bina Structur-Genggam Mercu-Emarcon JV;

Indoor stadium: Ahmad Zaki Sdn Bhd

Mechanical & Electrical Engineers
Main stadium: Public Works Department, Terengganu (Mechanical & Electrical Division);

Indoor stadium: Samudra Consult

Civil & Structural Engineers
Main stadium: AZM Engineers- MA Consult-Protech Consultant consortium

Indoor stadium: MECIP (M) Sdn Bhd

To Add Salt into Wound and Rub It

Welcome to Malaysia.¬† The Barisan Nasional Government has run out ideas on how to solve problems and so the only way is to blame the problems to the victim.¬† For instance, if you met a road accident due to non-maintenance of the road, the government will blame it on you.¬† If you are robbed and when the police can’t get their hands on the robber, they will blame you for not being careful.¬† This is a fact.¬† The loan shark problems are escalating but the IGP is just going around pretending to be doing his job but in actual fact, a VIP from a popular political party is the leader of the Loan Shark and the police can’t do anything at all.¬† I heard rumours saying it’s that Ong Ka Ting cause the money lending licesenses fell in the jurisdiction of his Ministry when he was a Minister then.¬† Hmmmm….. rumours may be true !!!

Wednesday June 3, 2009

Hairdresser killed in pothole mishap

JOHOR BARU: A 36-year-old hairdresser was killed when she fell off a motorcycle which hit a pothole.

Lee Nyam Kan was riding pillion on a motorcycle ridden by her husband when the rear tyre punctured as it went over the pothole, causing both of them to lose balance and fall.

Lee: Flung from the bike she was on after it hit a pothole.

Lee, who was wearing a helmet, died of head injuries on the spot.

Lai Nyok Lim, a 48-year-old bus driver who works in Singapore, said he was sending his wife to work in Larkin when the accident occurred at Jalan Kempas Lama at 10.10am on Friday.

Lai sustained minor injuries on his left arm and leg. Lee was cremated on Sunday.

Lai, who has a six-year-old daughter, sought the assistance of Skudai assemblyman Dr Boo Cheng Hau on the matter.

Dr Boo urged the Johor Baru City Council and the Public Works Department ato seriously look into the matter, as this was not the first time a death had been caused by a pothole.

Johor Baru (North) deputy OCPD Supt Mohd Akhir Ishak said Lee died of head injuries and police are investigating the case under Section 41(1) Road Transport Act 1987 for reckless driving.

He said Lee’s helmet could have become loose and fallen off when she hit the ground.

He added that the pothole was less than a foot deep.

Two years ago, Tan Cheng Ming, 20, fell from his motorcycle and died later from head injuries after running over a pothole in Jalan Daya, Taman Daya on Aug 17.

On Feb 27 last year, Koh Siang Lee, 63, was badly injured when she fell through an uncovered manhole into a metre-deep drain during a Chingay parade. She died of her injuries nine days later.